+48 798 023 782

Inne Spojrzenie - szkolenia Kinga Chalecka

Adres:
87-100   Toruń
ul. Tadeusza Kościuszki 56/4
Tel:
609429543
Email:
kingachalecka@gmail.com
Opis

O NAS – Kinga i Andrzej Chaleccy

 

Od 20 lat prowadzimy szkolenia dla różnych instytucji oraz osób indywidualnych. W tym czasie nauczyliśmy się jak przekazywać wiedzę i umiejętności. Nauczyliśmy się jak zaszczepiać pozytywne nastawienie do siebie oraz własnej pracy. Łączymy po równi wiedzę teoretyczną

z przygotowaniem praktycznym. Nasze szkolenia cechuje INNE SPOJRZENIE

na oczywiste sprawy.

 

SZKOLENIA CYKLICZNE 

 

Narysuj, co chcesz powiedzie – 4 spotkania po 4 godziny co 2 tygodnie 

Narysuj, co chcesz powiedzieć pokaże Ci jak wykorzystywać obrazki. Będziesz potrafił przekazać myśli za pomocą rysunku, a Twoje wypowiedzi będą lepiej zapamiętane

 

Autoprezentacja - 4 spotkania po 4 godziny co 2 tygodnie 

Autoprezentacja podpowie Ci jak stworzyć swój pozytywny wizerunek, żeby zrobić dobre wrażenie. Dowiesz się co o Tobie mówi Twoja postawa i jak opisać siebie słowami

 

Usłysz i zrozum - 4 spotkania po 4 godziny co 2 tygodnie 

Usłysz i zrozum pomoże Ci wybrać styl komunikowania się, tak aby dopasować się do odbiorcy. Nauczysz się radzić sobie z sytuacjami trudnymi w komunikacji

 

Trening twórczości - 4 spotkania po 4 godziny co 2 tygodnie

Trening twórczości pozwoli Ci obudzić Twoją kreatywność i przełamać schematy myślowe. Nauczysz się „rozbrajać” słowem ludzi nastawionych wojowniczo

 

Dobre maniery w biznesie - 4 spotkania po 4 godziny co 2 tygodnie 

Dobre maniery wskażą Ci jak wykorzystać lub wypracować własny styl bycia. Będziesz mógł poczuć się swobodnie wśród innych przedsiębiorców lub osób publicznych

 

SZKOLENIA DLA FIRM 

 

Komunikacja z klientem – budowanie relacji (długotrwałych)

badanie potrzeb – jak rozmawiać, żeby dowiedzieć się czego klient potrzebuje; dlaczego język korzyści nie działa; dlaczego klienci odchodzą; co sprawia, że ludzie są zadowoleni z obsługi, jak sprawić, żeby byli zadowoleni; jak sprawić, żeby klient wrócił,

czy wiesz, dlaczego klienci odchodzą?

czy wiesz co zrobić, żeby wrócił?

czy zdajesz sobie sprawę, że utrzymanie klienta jest tańsze niż zdobycie nowego?

czy wiesz, dlaczego klienci kupują u konkurencji a nie u Ciebie?

czy wiesz, że przekazywane reklamacje są potrzebne?

 

Sytuacje trudne

Konflikt w firmie – zło czy dobro? Co mogę wygrać a co przegrać na konflikcie w firmie? Jak się komunikować bez agresji? Magiczne słowo „ale” – przyczynek do konfliktu; 

ja w zespole – ja i mój zespół; typy osobowości; łatwo czy trudno rozmawiać,

czy w firmie zdarzają się konflikty?

czy są osoby, które mają problem w dogadaniu się z innymi pracownikami?

czy wiesz, że nie zawsze trzeba unikać konfliktu w firmie?

czy wiesz co to jest check lista?

czy potrafisz uczyć się na błędach?

 

Skuteczne przekonywanie

Zmiana podejścia do przekonywania; co mówić i co robić, aby przekonać siebie

i innych; obalanie sztampowych zachowań; 6 zasad przekonywania, reguły Cialdiniego 

i zasady retoryki; 4 podstawowe powody dokonywania zakupów; większa obawa straty niż oszczędności; nie język korzyści a język starty – teoria perspektywy,

czy wiesz, jak przekonać ludzi?

czy wiesz, dlaczego ludzie nie chcą dać się przekonać?

czy umiesz przekazać swoje racje?

czy zdajesz sobie sprawę, że w wielu sytuacjach argumenty nic nie znaczą?

czy wiesz, jak budować wypowiedź, żeby być przekonującym.

 

Inne sposoby komunikacji

Komunikacja tradycyjna (mówienie), telefoniczna, mailowa; komunikacja obrazkowa – przypominajki, prezentacje; robienie ściąg z materiałów; tworzenie check listy; mówienie metaforą – opowiadania, bajki, historie z życia; nauka mówienia na zadany temat 

w danym momencie.

 

Narysuj co chcesz powiedzieć.

przekonanie się, że każdy potrafi przekazywać swoje myśli za pomocą grafiki,

przekonanie się (pewność), że prezentacja/wypowiedź zostanie zapamiętana przez słuchaczy przynajmniej w 80 procentach,

umiejętność posługiwania się słowami jak obrazami,

poprawienie swoich prezentacji np. w PP tak, że nie będą straszyły, a może w ogóle rezygnacja z „miotacza slajdów”,

prezentacja swojej mowy/oferty z nowym entuzjazmem, chociaż wykonywana była już dziesiątki razy..., bo nie ma nic gorszego niż monotonia...

wyrobienie asertywności w stosunku do klientów, współpracowników.

 

Usłysz i zrozum – zaawansowany trening kompetencji komunikacyjnych

określenie własnego stylu komunikowania się w oparciu o dwa modele komunikacji,

poznanie zagrożeń i mocnych stron różnych stylów komunikacji,

nabycie umiejętności dopasowania stylu komunikacji do preferencji odbiorcy komunikatu (klienta, dostawcy, partnera itp.),

nauczenie się radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w komunikacji.

 

Magia przemawiania, czyli słów kilka o wystąpieniach publicznych

nabranie pewności w kontaktach zarówno indywidualnych, jak i z większą grupą,

zdobycie umiejętności mówienia w sposób przyciągający uwagę i robienia dobrego wrażenia na odbiorcach,

poznanie zasad decydujących o tym, że przekaz zostaje zapamiętany,

dopasowanie przebiegu wystąpienia do audytorium,

nabycie umiejętności odpowiedzi na pytania, dzięki którym pogłębia się kontakt ze słuchaczami,

zdobycie wiedzy na temat postępowania w sytuacjach trudnych

i zakłócających wystąpienie,

poznanie metod radzenia sobie z tremą i zamiana jej w motywację.

 

Zaplanuj siebie – wybrane techniki zarządzania sobą w czasie

nabycie umiejętności określania celu, planowania i podejmowania decyzji w obszarze zarządzania sobą w czasie,

poznanie swoich indywidualnych preferencji wykorzystania czasu,

nauczenie planowania swojego dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału i roku.

 

Trening twórczości

odkrycie możliwości swojego umysłu i „obudzenie” kreatywności,

podwyższenie wewnętrznego przekonania o możliwości rozwijania własnego potencjału twórczego,

nabycie umiejętności wykorzystania różnych technik twórczego myślenia,

zdobycie umiejętności szukania nowych pomysłów i twórczego rozwiązywania problemów,

przełamanie schematów myślowych

nabycie umiejętności niedopuszczania do słownych utarczek,

poznanie skutecznego wykorzystania umysłu i języka w celu obrony,

poznanie sposobów „rozbrajania” słowem ludzi nastawionych wojowniczo.

 

Magia uczenia - techniki zapamiętywania i notowania

poznanie sposobów koncentracji podczas wykonywanych zadań i pracy umysłowej,

nabycie umiejętności zapamiętywania potrzebnych informacji oraz metod notowania odmiennych od systemu linearnego,

nauczenie notowania metodą mindmappingu.

 

Podejmowanie ryzyka i racjonalność decyzji

zdobycie wiedzy o etapach racjonalnego podejmowania decyzji,

poznanie warunków efektywnego podejmowania decyzji,

poznanie niepewności i ryzyka w podejmowaniu decyzji.

 

Zarządzanie zespołem - rozwijanie kompetencji menedżerskich

rozpoznanie własnego stylu kierowania ludźmi,

nabycie umiejętności integrowania zespołu pracowniczego,

nauczenie się delegowania zadań i wyznaczania standardów pracy,

nabycie umiejętności skutecznego motywowania pracowników,

nauczenie się rozpoznawania, zapobiegania oraz wykorzystania konfliktów do rozwoju jednostek i zespołu pracowników.

 

Dobre maniery

uświadomienie istoty i znaczenia dobrych manier w biznesie,

nabycie umiejętności prowadzenia konwersacji,

nauka zasad zachowania obowiązujących w środowisku biznesowym,

nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o dobre maniery,

zdobycie wiedzy jak z klasą zachowywać się przy stole, na przyjęciach,

co powinno być na wizytówce, a czego być nie może,

kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?

jak rozsadzić gości na przyjęciu (firmowym, rodzinnym)?

czy całować kobiety w rękę?

jakie są kanony eleganckiego stroju (damskiego i męskiego)?

 

SZKOLENIA KREATYWNE 

myślenie wizualne

kreatywność

twórcze rozwiązywanie problemów

techniki uczenia

 

 

WYDARZENIA MOTYWACYJNE

Dlaczego Ci się nie chce? Dlaczego łatwiej doszukać się niemożności niż możności wykonania jakiejś pracy? Dlaczego innym się udaje, a mnie nie? Borykamy się z tymi pytaniami od... zawsze..., ale czy tak być musi? Co zrobić, żeby było inaczej? ... a może trzeba popatrzeć na różne, 

dziwne sprawy z dystansu, może trochę prześmiewczo, a może poważnie. 

 

I takie właśnie są Nasze WYDARZENIA MOTYWACYJNE prześmiewczo-poważne, wesoło-smutne, a co najważniejsze dające do myślenia. Po prostu zastrzyk energii... pozytywnej energii

 

WYDARZENIA organizowane są:

- dla pracowników firm,

- dla menedżerów,

- urzędów gminy dla kobiet... na Dzień Kobiet,

- dla uczniów,

- dla studentów,

- dla kobiet... i tylko dla kobiet 

- dla firm na spotkaniach integracyjnych,

- ... i wielu innych.

 

Przykładowe TEMATY Wydarzeń Motywacyjnych:

 

- Czas na zmiany...?

- Motywacja: fakty i mity.

- Złap szczęście za ogon!

- Witamy w dorosłym świecie.

- Co zakończyć? Co rozpocząć.

- Inne spojrzenie na oczywiste rzeczy.

- Motywacja, czyli co zrobić, żeby mi się chciało.

- Wstyd... a poczucie własnej wartości.

- Związki... w pogoni za ideałem...

- Moja atrakcyjność, czyli popatrz na siebie z zachwytem.

- Najwyższy czas porozmawiać o... czasie...

- Dla kobiet - Nic o nas bez nas!

 

Oferty firmy

Płatność 20% w Zielonych

Bonus 0%

Szkolenia kreatywne i wydarzenia motywacyjne

Płatność 20% w Zielonych

Bonus 0%

Szkolenia dla firm

Płatność 20% w Zielonych

Bonus 0%

Szkolenia cykliczne