Zbudowanie programu lojalnościowego to jedno z najważniejszych działań firmy, która ma już klientów, i chce im sprzedawać więcej. Dane statystyczne mówią, że zdobycie nowego klienta jest 6-7 razy droższe od utrzymania obecnego. Jeśli więc pracujesz w firmie, która:
- obsługuje istotną ilość klientów i chce im sprzedawać więcej,
- chce mieć dodatkowy kanał dystrybucji swoich produktów, oraz
- możliwość tworzenia atrakcyjnych promocji,
To Zielony program lojalnościowy jest dla Ciebie!

Korzyści
Przetestuj multiprogram lojalnościowy już od 75 złotych netto miesięcznie za każdy punkt sprzedaży.
W przypadku większej ilości punktów cena jest ustalana indywidualnie.

Przetestuj multiprogram lojalnościowy już od 75 złotych netto miesięcznie za każdy punkt sprzedaży. W przypadku większej ilości punktów cena jest ustalana indywidualnie.
Dzięki Zielonemu klienci będą stymulowani do większych zakupów, ponieważ przy większych zamówieniach otrzymają większe korzyści.

Klienci będą lojalni.
Z Zielonymi w wirtualnym portfelu klienci wrócą do Ciebie - ponieważ Ty je przyjmujesz. Gdybyś dał im rabat - zaoszczędzone złotówki mogliby wydać wszędzie.

Nie potrzebujesz dodatkowego magazynu na nagrody.
Prowadząc akcje promocyjne firmy muszą gdzieś przechowywać dodatkowe nagrody i artykuły. Z Zielonym nie ma takiej potrzeby. Klienci je zamawiają bezpośrednio od firm które są w systemie.

Narzędzia do lepszej komunikacji z klientami.
Często nie znamy naszych klientów. Jeśli jednak przekażesz mu choćby jednego Zielonego - automatycznie poznajesz go z imienia i nazwiska. I możesz się z nim komunikować.

Obecni uczestnicy Zielonego przyjdą do Ciebie.
Zielony ma już parę tysięcy osób i fanów. Mają Zielone i chcą je wydawać. Mogą to zrobić u Ciebie, a Ty zyskasz nowy kanał dystrybucji swoich produktów, np. wysyłając im wiadomość Push na aplikację.

Oszczędność.
Zielone pozwalają zachować Twoje złotówki w Twoich rękach. Nie tylko jak chodzi o rabaty i promocje kierowane dla Twoich klientów, ale także wtedy gdy zaczniesz rozdawać je swoim pracownikom w ramach programu motywacyjnego.
Twój klient także zyska:

Dzięki Zielonemu będzie mógł skorzystać z wielu ofert, i wybrać najlepszą dla siebie. Środki wydane u innych uczestników będą go także stymulowały do zakupu u Ciebie.

Zamiast dostawać 1 punkt, który ma wartość 1 grosza za każde wydane 10 zł, będzie mógł otrzymać znacznie więcej, a Ciebie nie będzie to tyle kosztować.

Zyskując punkty u Ciebie klient będzie miał okazję kupić za nie wszystko, co chce. Jeśli więc program lojalnościowy z Twoimi nagrodami nie byłby dla niego atrakcyjny, to i tak zakupy u Ciebie z dodatkowymi Zielonymi są dla niego korzystne.