Formularz zamówienia






Pola obowiązkowe*

Dodano: 2020-01-10

Bonus 0%
Płatność 100% Zielony
Rabat 0%

NeuroSales - Wpływ behawioralny i neurologiczny.

399.00 zł

złóż zamówienie

Szczegóły oferty

NeuroSales - Wpływ behawioralny i neurologiczny.

Poniedziałek, 20 stycznia 2020 o 09:00 – 18:00

Hotel Senator

Bankowa 7, 27-200 Starachowice

 

 

 

Grupa uczestników – Open event trwa 1 dzień (ok 9 h)

Warsztat prowadzi: 1 trener - praktyk sprzedaży 

Dowolne miejsce na terenie Polski 

NeuroSales - Wpływ behawioralny i neurologiczny. 

EDP - System Umawiania Spotkań Biznesowych 

DLACZEGO WARTO UKOŃCZYĆ TE SZKOLENIE: 

Neurosales opiera swoje założenia o model funkcjonowania psychologi behawioralnej i neurosprzedaży. Głównym czynnikiem pracy w tym modelu sprzedażowym jest etap poznania i zaznajomienia się z procesem funkcjonowania neuronów lustrzanych, których odkrycie w ostatnich latach przyniosło twórcom nagrodę Nobla. Sprzedaż prowokatywna zawiera elementy „the challenger sale” a zatem metodologii nazwanej i określanej 4 rewolucją w sprzedaży. Stanowiąc jej udoskonalenie w aspekcie psychologicznym. Warsztat odbędzie się na podłożu psychologii behawioralnej a zatem płaszczyznom wpływu społecznego i neuropsychologii gdzie nacisk kładziony jest na strukturę wypowiedzi, przekaz podprogowy i kotwiczenie przestrzenne. 

 

CEL SZKOLENIA: 

Udoskonalenie aktywnego i angażującego klientów stylu sprzedażowego. Rozpoznawanie dominujących zachować i oznak zakupowych swoich rozmówców. Czytanie potrzeb klientów i stosowna do tego odpowiedź. Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej. Dobieranie odpowiednich produktów pod danego klienta.Zdobycie umiejętności wzbudzania konstruktywnego napięcia swoich rozmówców w celu sprowokowania do dalszych działań zgodnych z przyjętymi założeniami. Nabycie umiejętności skutecznego dostosowania komunikatów do potrzeb i celów rozmówcy. Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne. 

 

NeuroSales - Wpływ behawioralny i neurologiczny. 

 

MODUŁ 1: Wzbudzenie Ciekawości ( Gotowość i Chęć) Kluczowy moduł uświadamiający, czym kierują się klienci w swoim procesie chęci rozmowy i gotowości do naturalnej „ludzkiej” rozmowy. Ludzie są w ciągłym biegu, nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji znajduje się człowiek, gdy odbiera od nas telefon. Większość badań uświadamia nas, że mamy dokładnie 3 maksymalnie 6 sekund na to, by zaciekawić do rozmowy, a nie całe 3-4 sekundy w sytuacji, gdy usłyszymy w słuchawce „ nie mam czasu”, jak zatem sobie z tym radzić? 

W module m.in. takie zagadnienia jak: 

• Wywołaj konfuzję - słowa, które wzbudzają ciekawość. 

• Zmień pozycję - NIe dzwoń jak „sprzedawca”, sprawdź gotowość. 

• Możliwe 3 scenariusze na odmowę rozmowy - bądź przygotowany. 

• 90% sprzedawców odpuszcza, ty nie musisz - Postaw słuchacza na progu. 

• Metoda 3 x Tak - Uzyskaj pierwsze ( pytanie zamykające) 

 

MODUŁ 2: Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom 

Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING). 

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia: 

System wartości oraz przekonań, czyli granice, które wyznaczają spektrum naszych potrzeb. 

Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

 

Metodologia: Sprzedaż Prowokatywna: Neurosales & Sales development

 

Challenger, czyli sprzedaż „Prowokatywna” aktywująca i angażująca klientów opiera się na trzech założeniach według, których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego w punkcie sprzedaży: 1. Teaching – „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi produkty firmowe z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia i wskazuje przestrzeń do zwiększenia koszyka zakupowego; 

2. Tailoring – Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do stylu klienta. Używa psycholingwistycznych systemów komunikacji ,aby każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę; z uwzględnieniem posługiwaniu się językiem korzyści. 

3. Taking control – Challenger bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się do sprzedaży. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później. Jest aktywizująca. 

 

NeuroSales - Wpływ behawioralny i neurologiczny. 

 

Metodologia: Sprzedaż Prowokatywna: Koncept neurosprzedaży 

 

Według Patrica Renvoice, Chief neuromarketing officer: 

„Neurosprzedaż to nauka o tym, jak ludzie używają mózgu do podejmowania decyzji – która wykorzystuje nowe narzędzia, aby spojrzeć na to, co dzieje się w głowach konsumentów”. 

Według Geralda Zaltmana, profesora marketingu na Harvardzie, 

„95% naszych myśli, emocji i procesów uczenia się zachodzi poza naszą świadomością”. Natomiast założyciel i prezes NeuroFocus A.K. Pradeep w swojej książce pt. The Buying Brain podaje, że jest to 99,999%.

 

MODUŁ 4: Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w 

sprzedaży 

 

W procesie poznawczym istnieją zasadniczo tylko trzy fazy naturalnego odbierania bodźców 

zewnętrznych. Są to: Instynkt, Intelekt i Intuicja. Z czego ta ostatnia ma znaczący wpływ na podejmowane przez nas decyzję zakupowe. 

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia: 

Nawyki które posiadamy, systemy wartości, sposób odbierania i akceptowania ogólnych prawd życiowych znacząco wpływa na nasz sposób zachowania i przyjmowania informacji. Znajomość tych mechanizmów prowadzi do głębszego poznania i zrozumienia drugiego człowieka. 

Techniki Dr. House’a, które sprawią, że uczestnicy zaczną myśleć „jak skalpel”. Precyzyjnie oddzielając fakty i łączyć je na nowo, aby znaleźć kreatywne możliwości sprzedaży. 

Efekt „konsylium”. Innowacyjna metoda, dla zespołów sprzedażowych. Dzięki niej będą mogli zdiagnozować najtrudniejszych klientów i zaaplikować z dla nich kreatywne rozwiązania. 

MODUŁ 3: Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta 

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia: 

 

Trening korzystania z naturalnego zasobu intuicji. Doskonaląc swoją intuicję uczestnicy warsztatu zaczną szybciej trafiać w potrzeby klienta. 

Trening intuicji niekonwencjonalnymi metodami. 

 

Mateusz Mrozowski (Czynny Sprzedawca / Trener/ 

Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Były zawodowy sportowiec (wielokrotny medalista mistrzostw Polski, mistrz Polski, reprezentant kraju na mistrzostwach Europy – AMP, AME) Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Ponad 17 wyróżnień handlowych za wyniki sprzedażowe. Publicysta ekspercki: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży... Autor: bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale” i „samotność lidera - historia sprzedawcy...” Wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie (psychologia sprzedaży) Szkoli i doradza takim markom jak: Mercedes, T-mobile, Pracuj.pl, Bosch, Danone, PSA, PKP, Dr Irena Eris. Cerrad... Certyfikowany trener, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Trener Biznesu Szkoły Trenerów, Kurs Trenerski – Profesjonalny Trener Organizacji 

 

Program lojalnościowy

---

O partnerze

---

Dane kontaktowe

Oferty firmy

X