Szkolenie "Kadry i płace w praktyce"

Otrzymujesz bonus Zielony+ 3%
Możliwość płatności w Zielonym 100%

Szczegóły oferty

Szkolenie "Kadry i płace w praktyce z obsługą programów Symfonia i Płatnik" to nowa oferta edukacyjna Biura Rachunkowego BIUREX skierowana do osób, które chcą podjąć pracę w zawodzie specjalisty ds. kadr i płac oraz do osób, które chcą zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie.

Najbliższa edycja rusza już 4 listopada! Dajemy gwarację startu!

Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o aktualne przepisy obowiązujące w 2017 roku. Uczestnicy otrzymają wszystkie niezbędne materiały edukacyjne i będą pracować na stanowiskach komputerowych.

"Kadry i płace w praktyce" to jedyny kurs na świętokrzyskim rynku, podczas którego aż 38 godzin poświęcone jest na naukę programów Symfonia i Płatnik!

Podczas 116-godzinowego szkolenia doświadczeni i aktywni zawodowo  pracownicy działu kadr Biura Rachunkowego BIUREX przekażą swoją wiedzę praktyczną i teoretyczną, przygotowując do podjęcia efektywnej pracy w dziale kadrowym.

Po ukończeniu kursu z pozytywnym wynikiem egzaminu uczestnik otrzyma świadectwo potwierdzające nabyte kwalifikacje i certyfikat z wynikiem.

Program szkolenia jest wynikiem wieloletniej praktyki w doradzaniu podmiotom gospodarczym w zakresie spraw pracowniczych. Wyznajemy zasadę, że jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii, w związku z czym kładziemy duży nacisk na pracę w profesjonalnych programach i kontakt z rzeczywistymi dokumentami.

Szkolenie trwa 116 godzin. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (od 8:00 do 15:00) w siedzibie Biura Rachunkowego BIUREX przy ul. Częstochowskiej 19.

 

PLAN NAUCZANIA OKREŚLAJĄCY TEMATY ZAJĘĆ ORAZ ICH WYMIAR:

  • Prawo pracy - 32 godziny.
  • Umowy cywilno-prawne - 4 godziny.
  • Podróże służbowe - 4 godziny.
  • Podatek dochodowy od osób fizycznych - 8 godzin.
  • System ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, FP, PGŚP, FEP - 8 godzin.
  • Rozliczanie i dokumentowanie wynagrodzeń - 8 godzin.
  • Rozliczanie i dokumentowanie składek ZUS - 8 godzin.
  • Obsługa programu kadry i płace w systemie informatycznym Symfonia - 24 godziny.
  • Obsługa programu Płatnik - 14 godzin.
  • ZUS PUE - 2 godziny.
  • Egzamin - 4 godziny.

Na zajęciach uczymy poprzez pracę, stawiając nacisk na praktykę. Tworzymy grupy liczące maksymalnie 15 osób, co umożliwia indywidualne podejście do każdego kursanta

Zajęcia odbywają się w trybie weekendowym, co daje kursantowi możliwość wyboru i efektywnego łączenia pracy zawodowej bądź nauki z udziałem w szkoleniu.

Z nami nie musisz rezygnować z własnych aktywności. W Akademii Podatkowej TaxMania wspieramy rozwój osobisty i szanujemy czas naszych kursantów!

Szkolenie adresowane jest do osób które:

  • chcą zdobyć wiedzę niezbędną do rozpoczęcia pracy w działach kadr i płac,
  • pracują w działach kadr i płac, ale chcą poszerzyć bądź zaktualizować swoją wiedzę,
  • pracują w innych działach księgowości i chcą zdobyć wiedzę z dziedziny kadr i płac,
  • prowadzą indywidualną działalność gospodarczą i zatrudniają pracowników,
  • pracują w działach finansowo-księgowych i chcą rozszerzyć wiedzę z zakresu obsługi kadrowo-płacowej pracowników.

Szkolenie kosztuje 1600 zł. Zapisz się wypełniając formularz na naszej stronie internetowej:
http://www.taxmania.pl/strona/szkolenie-kadry-i-place-w-praktyce-57

 

O partnerze

Usługi księgowe i doradztwa podatkowego.

Biuro Rachunkowe BIUREX Sp. z o. o. Kancelaria doradcy podatkowego  Michał Cielibała

świadczy usługi w zakresie:

·         kompleksowej obsługi księgowej małych i średnich przedsiębiorstw,

·         sporządzania deklaracji i zeznań podatkowych,

·         prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów, rejestrów VAT, ksiąg  rachunkowych oraz rejestrów ryczałtowych,

·         obsługi płacowej, rozliczeń podatków oraz ubezpieczeń pracowników,

·         kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podatkowych (audyt),

·         doradztwa podatkowego oraz konsultacji podatkowych zarówno dla przedsiębiorstw jak i osób fizycznych.

Co zyskujesz korzystając z naszych usług?

Wsparcie doradcy podatkowego i specjalistów z dziedziny księgowości to kluczowy element prowadzenia każdego rodzaju działalności gospodarczej. Jesteśmy po to by pomagać Państwu w optymalnym rozliczaniu zobowiązań podatkowych firmy, dzięki czemu możecie skupić się na swojej profesji.

Działalność Biura Rachunkowego Biurex oparta jest o wiedzę i ponad dwudziestoletnie doświadczenie profesjonalnie przygotowanej kadry.

Nasze motto to: „Nasza pasja – Twój sukces”

Lokalizacja

Biuro Rachunkowe BIUREX Sp. z o.o. | Kielce, 1 Maja 103
NIP: 6570385922
Telefon: 413358383
E-mail: info@biurex.pl
Strona www: http://www.biurex.pl